איך לעצב מוצר
ראשי על החברה יצירת קשר לחשבון האישי שלי לספר לחבר'המועדפיםמועדפיםTweet me סל הקניות שלי

פעמים רבות, בעלי ובעלות עסקים מראים לי את כרטיס הביקור ושואלים אותי, הכרטיס שלי יפה?
ומה התשובה שלי? שיופי זה בעיני המתבונן ותלוי בטעם אישי . לפעמים אפילו תלוי באופנה, ואופנה יכולה להשתנות.
ובכלל, השאלה שצריך לשאול היא האם כרטיס הביקור שלי עושה את העבודה?
האם הוא מייצג את העסק?
האם הוא מעביר את המסר שרצינו?

אם פתחת עסק חדש, אם  העסק עובד שנים ויש הרגשה שהגיע הזמן לחדש ולמתג מחדש.

כרטיס הביקור יהיה  המוצר הפרסומי שבוודאי תצטרכו לעצב.

 כרטיס הביקור אמנם קטן, אבל  מרכז בתוכו מידע רב, ואת הנראות של העסק.

ההחלטה הראשונה שנצטרך להחליט, על איזה נייר נדפיס את כרטיס הביקור ?

רוב כרטיסי הביקור, מודפסים על נייר כרומו מט 350 גרם, (המילה מט , באה להבדיל את הנייר מנייר אחר שנקרא כרומו מבריק)  אולם גם לנייר כרומו מט, יש מידה מסוימת של ברק.

היתרון של נייר הכרומו שבהדפסת תמונות ושטחים של צבע ההדפסה  מתקבלת עליו בצורה אחידה ובאופן ברור .

 ואם אני רוצה נייר מיוחד?  כיום יש בשוק שפע של סוגי נייר במרקמים ובצבעים שונים.

 למי מומלץ לבחור  בנייר מיוחד?

- אם יש לכם עסק אומנותי . (לדוגמא סטודיו לאמנות או עיצוב)

 -אם העסק עוסק בנושאים אקולוגיים, כדאי שתבחרו בנייר ממוחזר.

- אם העסק  צריך לשדר סולידיות ( ראיית חשבון , ביטוח, עריכת דין)  לא נשתמש בצבעוניות רבה.  עסקים המשדרים סולידיות,  ישתמשו  בצבע אחד או שניים וסביר להניח שלא נשלב תמונה צבעונית, לכן השימוש בנייר שיש בו טקסטורה יכול להוסיף לעיצוב.

ההמלצה שלי :  כאשר בחרתם נייר מיוחד, בררו את שמו בקטלוג ורשמו לפניכם את שמו. כאשר יגמר לכם מלאי הכרטיסים ותצטרכו להדפיס שוב, תוכלו לחזור ולבקש את אותו הנייר בדיוק.

 ומה לגבי השאלה ששאלנו בהתחלה אופי או יופי?

אם לכרטיס ביקור שלכם יש את האופי של העסק, אם הוא משדר בדיוק את המסר שביקשתם להעביר.


אז יש לכם כרטיס ביקור יפה.

כי אופי זה יופי !

 



ראשי תנאי שימוש כניסת שתפ"ים כניסת חברות מילון מונחים  יצירת קשר   לחשבון האישי שלי   ראשי
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין