איך לעצב מוצר
ראשי על החברה יצירת קשר לחשבון האישי שלי לספר לחבר'המועדפיםמועדפיםTweet me סל הקניות שלי

תמונה אחת שווה אלף מילים - פרק א`

גם כצרכנים וכלקוחות אנחנו יודעים, שמודעה או פלייר שמופיעה בהם תמונה, מושכת את תשומת ליבנו 

הרבה יותר מאשר פרסומת אשר יש בה טקסט בלבד.
ברור לנו כשאנחנו באים לעצב חומר פרסומי (עלון, פלייר, מודעה או אפילו מכתב ללקוח) 
שנשלב תמונה או צילום

ומה קורה כשיש לנו הרבה טקסט ?
הגענו לשלב שגיבשנו טקסט ובחרנו תמונה שתעביר את המסר שלנו, באופן הטוב ביותר.
מה נעשה אם יש לנו הרבה מלל?
והתמונה שבחרנו לשלב בפלייר חשובה גם היא להעברת המסר?
האם נקטין את התמנה?
 כאשר ננסה להקטין את התמונה כך שהטקסט ישאר קריא,
בעצם יכול להיות שנפספס, שהתמונה תהיה קטנה מידי ולא תמשוך את תשומת ליבו של הלקוח.

תמונה כרקע  
במיוחד למקרים מסוג זה בהם הפלייר שלנו מכיל מלל רב, והתמונה שבחרנו חשובה ולא נרצה להקטין אותה
.
ישנה אפשרות להגדיל את התמונה ולהפוך אותה לתמונת רקע עם טישטוש קל
,
כך שגם התמונה תישמר וגם ניתן יהיה לכתוב עליה את הטקסט
.
כך ,לא נוותר על התמונה בפלייר ולא על הטקסט שכתבנו
.

דוגמא - לתמונה כרקע
בדוגמא המצורפת , אפשר לראות שליפית, בעלת העסק, היתה חשובה כל מילה בטקסט,
והיא כמובן רצתה לשלב תמונה שתעביר ללקוחות את המסר
.
שילוב של הטקסט והתמונה בלי לוותר על אף אחד מהם בפלייר ובמודעות יוצר שילוב מנצח


מעצבים פלייר או מודעה?
מתלבטים איך לשלב תמונה עם טקסט בגלויה שעיצבתם?
תוכלו להתייעץ עם המעצבת שלנו.
פנו אלינו ונשמח לעזור .

 

 

 



 

ראשי תנאי שימוש כניסת שתפ"ים כניסת חברות מילון מונחים  יצירת קשר   לחשבון האישי שלי   ראשי
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין