איך לעצב מוצר
ראשי על החברה יצירת קשר לחשבון האישי שלי לספר לחבר'המועדפיםמועדפיםTweet me סל הקניות שלי
טיפים חשובים בהפקת שוברי מתנה – חלק ב`

שובר מתנה, הינו דרך שיווקית לעטוף שירות ולהכניסו למוצר פיזי, אותו ניתן לרכוש
ולהעניק כמתנה. בחלק א` ציינו מספר רעיונות והנחיות לצורך הפקת השובר. אז אם
החלטתם/ן לאמץ את הרעיון ולנסותו גם בעסק שלכן/ם, בחלק זה תוכלו למצוא נקודות
נוספות:
 

פרוט מלא של התנאים פרוט זה חשוב, כדיי שלא יהיה ספק בידי שלושת הצדדים :
נותן המתנה – מקבל/ת המתנה- בעל/ת העסק – מהם התנאים לקיום השובר. – לאחר
שהגדרנו את תנאי המתנה/ ההטבה – נפרט אותם ע"ג השובר.
 
לדוגמא: משך הטיפול, היכן הוא מתקיים, מה סוג הייעוץ/טיפול?

לכל שובר יש שני צדדים בצד השני של השובר, ניתן להשאיר מקום מעוצב עם שורות,
" ממני...אלייך..." בהן יוכל הלקוח להוסיף ברכה אישית. וכך למעשה מהווה צד זה
כרטיס ברכה.
 

תווי שיבחלק א` של המאמר, ההמלצות כוונו בעיקר לעסקים נותני שירות. תווי שי,
הם הפורמט המתאים לעסקים בעלי מוצרים. לדוגמא: קוסמטיקאית המוכרת גם מוצרי
טיפוח. בתווי השי אנחנו נוקבים/ מטעינים את הסכום בו ניתן לקבל את מתנה.
 

חוברת קופונים חוברת זו יכולה להיות מתנה שבעל/ת העסק יעניק ללקוחות. ניתן
להכין חוברת קופונים בפריסה שנתית/ חצי שנתית , כמעט בכל חודש מציינים חג, כך
שאפשר לקשור את ההטבה/ מוצר לאותו חג.
מומלץ לשמור על עיצוב אחיד בין השוברים, אבל שיהיה אלמנט שונה בין שובר לשובר,
לדוגמא – צבע נייר שונה. כדאי להקפיד שלכל שובר בחוברת יהיה תוקף למימוש
מתאריך.. עד תאריך....


ממליצה בחום, לצאת לדרך, להפיק כמות קטנה של שוברי מתנה. לפרסם ולשווק את המוצר
החדש ולהציעו למאגר הלקוחות שלנו. צרפו דוגמא של השובר לפרסום, וכך תזכו
מהלקוחות להערות/ הארות לשיפור.

זכרו, שובר מתנה הינו דרך לזכות בהמלצות של לקוחות קיימים. לקוח/ה הרוכש מתנה
נותן למעשה המלצה חמה על בית העסק.


עדיין מתלבטים מה לכתוב? איך לעצב?, אשמח לייעץ .
 






ראשי תנאי שימוש כניסת שתפ"ים כניסת חברות מילון מונחים  יצירת קשר   לחשבון האישי שלי   ראשי
B2CPrint פתרונות דפוס ו עיצוב אונליין